یلدایلدا، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره

یـــــــلدای من

هدیه ای از بهشت

1392/6/17 1:54
761 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم تاج سرم....

من و تو                           هردو از یک آغازیم

 

تو همان مادر فرداهایی          من همان دختر دیروزینم

 

نقش کهنه ی دیروزی من          نقش فردای تو نیست

 

خوب میدانم من با همین چشم   نباید به جهانت نگریست

کاش می دانستی مادرت با همه هم نسلانش بذر ایمان میپاشید

 

     به امیدی که تو هم برسی تا به نهایت

تا بدان قله اوج که تورا لایق بود  آرزویم اینست که در آیینه فردایی تو همه انسان باشیم

                     ومن آن مادر دیروزی نه

                      که همان دختر دیروز شوم

وبر این فاصله ها با قدمهای تو پیروز شوم

 

 شیرینم روزت مبارک

 

زیبای من روزت مبارک

 

 ناب ترین شعر زندگی روزت مبارک

 

 

دختر گلم روزت مبارک

 

 

 

دوسالگی من و دوسالگی یلدا گلی

 

 

 

 

 

 

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان ندا
19 شهریور 92 13:05
ماشالله به این دختــــــــــــــــــــــر گل کی میشه یلدا کوچولوی منم بزرگ بشه ومثل این یلدا خانمی بشه برا خودش ولی یلدا خانم زحمتهای مامان سحر را فراموش نکنیا


قربووووون این دوتا یلدای گل
مامان آروین (مریم)
20 شهریور 92 9:17
روز دختر بر دختر ناز و خوشگل مبارک
البته مامانی ما چند روزه میاییم وبتون اما فقط عکس دومی رو برامون باز میکنه


آخیییی..نمیدونم چرا اینجوری میشه ؟؟؟
مامان آروین (مریم)
26 شهریور 92 8:37
خدا رو شکر امروز هر دو تا عکس رو دیدم .
مامان و دختر چقدر خوشگل و نازن . یلدا هم کپی مامانش . ایشالا یه روزی عکس نوه رو با همین تیپ بزارین


مرسی مریمی بووووس
مامان سونیا
16 مهر 92 9:03
وای مــــردم! روزِ ناز کودک است روز سرمســـــتی و ساز کودک است کودک است آییــــنه ی دل را صفا کودک است محصـــولی از عشق ووفا روز کودک مبارک
مامان آروین (مریم)
17 مهر 92 7:39
کاش میشد همیشه کودک بود زندگی شادی و عروسک بود ____________________________ کاش هرگز زنگ تفریحی نبود جمع بودن بود و تفریقی نبود کاش می‌شد باز کوچک می‌شدیم لا اقل یک روز کودک می‌شدیم...روزت مبارک نفس خاله
مامان سونیا
1 آبان 92 17:48
علي در عرش بالا بي نظير است علي بر عالم و آدم امير است به عشق نام مولايم نوشتم چه عيدي بهتر از عيد غدير است؟ "عید غدیر مبارک "
سحر
4 آبان 92 11:20
سحرم خوبی؟ نیستی؟ کجایی؟ چرا آپ نمیکنی؟
سحر
11 آبان 92 12:31
سلام سحر جون خوبی؟ کجایی ؟ چرا آپ نمیکنی وبلاگ دخملی ناااااازمونو؟
سحر
15 آذر 92 23:05
سحر جان کجایی تو ؟ چرا هیچ خبری ازت نیس نگرانم عزیزم تونستی یه خبر از خودت بده عزیز دلم دوست خوبم هستم عزیزم کم میام نت از دست این یلدا شیطون مرسی که به فکرمی بی نهایت دوستت دارم
سحر
29 آذر 92 13:25
پاییز ثانیه ثانیه می گذرد، یادت نرود این جا کسی هست که به اندازه تمام برگ های رقصان پاییز برایت آرزوهای خوب دارد. عمرت یلدایی، دلت دریایی، روزگارت بهاری یلدای خوشی را برایتان آرزو می کنم . . .
مامان سونیا
30 آذر 92 19:08
شب یلدا شد و میلاد خوش ایزد مهر / زایش نور از این ظلمت تاریک سپهر شب یلدا شد و بر سفره دل باده عشق / رخ معشوقه و مدهوشی دلداه عشق شب یلدایتان پرستاره و پر خاطره باد