یلدایلدا، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره

یـــــــلدای من

شبهای قدر

1392/5/27 0:12
617 بازدید
اشتراک گذاری

شبهای قدر و شبهای دعا و نیایش هم تموم شد تو این روزای عرفانی خیلی خوشحالم تونستم سوره کوثر رو بهت یاد بدم و تو این چند روز پا به پای ما نماز خوندی و دعا کردی و لازم به ذکره که این سومین ماه رمضانیه که کنارمون هستی وقتی چادر سفیدمیزاری و رو به قبله بلند و رسا صلوات میفرستی باور میکنم که تو یه فرشته ای ....فرشته کوچولوی من دوستت دارم....

.

 

.

 

.

 

 

دیگه اواخر دعا خوابت میگرفت...خواب

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان فاطمه زهرا
17 مرداد 92 15:15
ای فدای تو قبول باشه


مرسی قبول حق باشه ممنون که بهمون سر زدین
شادی
18 مرداد 92 15:31
سلام ایشالله نینیت سالم و زنده باشه برای کوچولوهای نازتون این وبلاگو تهیه کردم دوست داشتی سر بزن تم تولد و تقویم با عکس نینی خودت http://taghvim92.mihanblog.com/
مامان سونیا
20 مرداد 92 14:27
سلام ممنونم که بهمون سر زدید و متشکر بابت نظر سبزتون شما هم دختر زیبایی دارید هزار ماشالله خیلی ناز و با نمکه یلدا جون خدا براتون نگهش داغره بازم پیشمون بیایید ما هم حتما بهتون سر میزنیم


ممنونم شما به ما لطف دارید سونیا جون خوشگل رو ببوسین
مامان سونیا
20 مرداد 92 14:28
سلام خانمی ممنونم از اینکه به وبمون سر زدید و وما رو لینک کردید ما هم با افتخار شما رو لینک کردیم حالا یلدا جون هم جز دوستان عزیز سونیا شد


خواهش میکنم گلم ما هم خوشحالیم با شما دوستیم و سونیا جون رو داریم
بهناز مامی یلدا و سروش
20 مرداد 92 16:22
نمازت قبول باشه عزیزم. همیشه خدا پشت و پناهت باشه گلم


مرسی مامان یلدا جون و سروش خوشگلم
مامان ندا
21 مرداد 92 21:06
آخی چقدر ناز خوابیده انشالله همیشه زنده باشه


ممنون عزیزم
مامان مهسا
22 مرداد 92 10:42
سلام چه دختر خوشگلی دارید به ما هم سر بزنیدhrممنون عزییییزم حتما بهتون سر میزنم
بهناز مامی یلدا و سروش
23 مرداد 92 16:26
[
مامان آروین (مریم)
26 مرداد 92 16:50
قربون دعاکردن هات . من رو هم دعا کن عزیزم




چشم مامان آروین جونم
عکس فرش
5 شهریور 92 16:09
آیا میخواهید عکس دلبند خود را به تابلو فرش تبدیل کنید؟؟؟ تبدیل عکس و هر گونه تصاویر به فرش در ابعاد گوناگون... کمتر از ده روز آن را درب منزل تحویل بگیرید... ارسال به تمام نقاط کشور.. 09137290912 03614456265