یلدایلدا، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره

یـــــــلدای من

دخترم تاج سرم

1392/4/30 19:11
1,906 بازدید
اشتراک گذاری

من و تو            هر دو از یک آغازیم

تو همان مادر فردا هایی                        من همان دختر دیروزینم

نقش کهنه دیروزی من                   نقش  فردای تو نیست

خوب می دانم  من                     با همین چشم

نباید به جهانت نگریست              کاش می دانستی

مادرت با همه هم نسلانش بذر ایمان می پاشید

به امید ی که تو هم برسی تا به نهایت

تا بدان قله اوج که تو را لایق بود، آرزویم اینست که در آیینه فردایی تو

همه انسان باشیم و من آن مادر  دیروزی  نه

که همان دختر دیروز شوم و بر این فاصله ها با قدم ها ی تو پیروز شوم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مهشید راعی
6 شهریور 92 15:04
یلدا کوچولو سلام.
وبلاگت عالی بود.


سلام مهشید خوشگلم مرسی عزیز دلم ممنون که به یلدای من سر زدی گلم...خیلی دوستت داریم بووووووووووس